Izaicinājums #4: " AccessibleSupport
Hub: pilnvērtīga iekļaujoša palīdzība"
ANO Ilgtspējīgas attīstības mērķi [1]:
3.
Nodrošināt veselīgu dzīvi un sekmēt labklājību jebkura vecuma cilvēkiem;
7.
Nodrošināt visiem piekļuvi uzticamai, ilgtspējīgai un mūsdienīgai enerģijai par
pieejamu cenu;
9.
Veidot noturīgu infrastruktūru, veicināt iekļaujošu un ilgtspējīgu
industrializāciju un sekmēt inovācijas;
11.
Padarīt pilsētas un apdzīvotas vietas iekļaujošas, drošas, pielāgoties spējīgas
un ilgtspējīgas;
Izaicinājuma
apraksts:
Izaicinājums
"AccessibleSupport Hub" aicina studentu komandas
izstrādāt un izstrādāt tīmekļa informācijas sistēmu, kas nodrošinātu vieglu
piekļuvi sociālajam atbalstam un finansējumam cilvēkiem ar invaliditāti. Šī
izaicinājuma mērķis ir izveidot centralizētu platformu, kas piedāvā informāciju,
resursus un ieteikumus, kas uzlabotu cilvēku ar invaliditāti dzīves kvalitāti
un veicinātu iekļaušanu.
Izaicinājuma
priekšvēsture:
Sociālā
atbalsta un finansēšanas iespēju sarežģītā ainava var būt īpaši sarežģīta
personām ar invaliditāti. Apziņas trūkums, sadrumstalota informācija un
birokrātiskie procesi bieži vien traucē viņiem piekļūt vajadzīgajai palīdzībai.
"AccessibleSupport Hub" mērķis ir pārvarēt šo plaisu, piedāvājot
lietotājam draudzīgu digitālo risinājumu, kas apkopo atbilstošu informāciju,
atvieglo saziņu un dod cilvēkiem iespēju nodrošināt viņiem pelnīto atbalstu.
Galvenās
prasības:
Studentu
komandām ir uzdots izstrādāt tīmekļa sistēmu, kas ietver šādas galvenās
funkcijas:
1.
Zināšanu bāzes izveide. Izveidojiet visaptverošu un meklējamu zināšanu bāzi,
kurā ir informācija par dažāda veida sociālo atbalstu, finansēšanas programmām,
likumīgajām tiesībām un pieejamajiem resursiem cilvēkiem ar invaliditāti.
2.
Lietotāju profili:
ļauj lietotājiem izveidot personalizētus profilus, lai pielāgotu informāciju un
atbalsta iespējas viņu īpašajām vajadzībām un apstākļiem.
3.
Resursu kartēšana:
ieviesiet kartēšanas līdzekli, kas interaktīvā kartē parāda invalīdiem
piemērotu pakalpojumu, atbalsta centru un attiecīgo valsts iestāžu atrašanās
vietas.
4.
Palīdzības atbilstības pārbaudītājs: izstrādājiet rīku, kas palīdz
lietotājiem noteikt viņu piemērotību dažādām atbalsta programmām, pamatojoties
uz viņu personīgo un medicīnisko informāciju.
5.
Dokumentu krātuve.
Nodrošiniet lietotājiem drošu vietu, lai augšupielādētu un pārvaldītu svarīgus
dokumentus, kas nepieciešami, lai pieteiktos sociālajam atbalstam un
finansējumam.
6.
Saziņas platforma:
integrējiet saziņas sistēmu, kas lietotājiem ļauj sadarboties ar atbalsta
sniedzējiem, uzdot jautājumus, meklēt norādījumus un saņemt savlaicīgas atbildes.
7. Paziņojumi: iestatiet
paziņojumu sistēmu, lai lietotāji būtu informēti par pieteikšanās termiņiem,
politikas atjauninājumiem un attiecīgajiem notikumiem.
Vērtēšanas
kritēriji:
Studentu komandu risinājumi tiks vērtēti pēc šādiem kritērijiem:
1.
Ietekme uz pieejamību: cik efektīvi tīmekļa sistēma risina problēmas, ar
kurām saskaras cilvēki ar invaliditāti, piekļūstot sociālajam atbalstam un
finansējumam?
2.
Lietotāju pieredze:
vai sistēma ir intuitīva, lietotājam draudzīga un pielāgojama dažādiem lietotājiem,
tostarp personām ar invaliditāti?
3.
Zināšanu bāze:
cik visaptveroša, precīza un aktuāla ir zināšanu bāzē sniegtā informācija?
4.
Tehniskā īstenošana.
Cik labi galvenās funkcijas ir integrētas funkcionālā un vienotā tīmekļa
sistēmā?
5.
Inovācijas:
vai sistēma ievieš radošus risinājumus, lai uzlabotu sociālā atbalsta
pieejamību un efektivitāti?
6.
Datu drošība:
cik stabili ir sistēmas drošības pasākumi, īpaši ņemot vērā lietotāja datu
jutīgumu?
7.
Dizains un saskarne:
vai sistēma ir vizuāli pievilcīga ar skaidru un iekļaujošu dizainu, kas uzlabo
lietotāja pieredzi?